Leikinjohtaja lähettää leikkijät etukäteen sovitun tien tai
polun varteen ja käskee heidän piiloutua. Ennalta sovitun ajan kuluttua hän
lähtee itse kulkemaan samaa tietä. Kulkiessaan hän tekee erilaisia asioita:
tutkii karttaa, lukee, hyppii, tekee muistiinpanoja ja niin edelleen. Päästyään
päätepisteeseen hän viheltää merkin, jolloin kaikki piilossa olleet kokoontuvat
hänen luokseen. Leikkijät ovat kirjoittaneet paperille leikinjohtajasta
tekemänsä havainnot. Se voittaa, joka on tehnyt eniten oikeita havaintoja.
Leikkijät saavat varjostaa johtajaa matkan aikana, mutta jos johtaja näkee
jonkun leikkijän, tämä joutuu pelistä pois.
(www.4h.fi)
-T-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti